torsdag 6. januar 2011

Ryddedag

Jeg har ryddedag i dag. Og da er det ike hus og hjem som ryddes, men søppelmailen på online kontoen vår.

Jeg må jo ha vært utrolig snill det året som har gått. For det finnes ikke noen grenser for alt vi ligger an til å vinne. Maria har en Samsung mobiltelefon klar til meg. Mens Hanne Svendsen sier at jeg er med i finalen om tre (3) flatkjermer til hjemmet. Alt dette er helt gratis og alldeles uforpliktende. Hvor heldig er ikke jeg......

Tenkte jeg skulle respondere på mailene og forsterke mine aksjer i kampen om mobil og flatskjerm.
Jeg flytter først meldingen fra søppelpost og til innpost slik at jeg får åpnet den. Der er det reklame for VIP Ocean. Der jeg skla jeg svare på noen spørsmål, som er så enkle at selv en blondine, fake eller ekte, kan svare på de. Deretter blir jeg tatt til en side som ber meg om å betale omkostninger (via Visa) for å få en telefon til verdi 638 eller noe slikt. Da tenkte jeg at det var ikke SÅ himla nøye med en ny telefon..... Tro om det er mange andre som tenker likt? At vi dropper hele greia når de vil ha tilgang til kortet mitt. Om de virkelig var ute etter å være snill med meg, så hadde de kunne sendt den i oppkrav....

Så til tilbudet fra Hanne. Der er jeg en av ti som deltar i konkurransen om tre skjermer, to på 26" og en på 42" fra ærverdige Panasonic. Nok noen spørsmål, ikke verre enn at IMDB.com kan hjelpe meg. Det dreier seg selvsagt om film og roller. Jeg svarer. Må så registrere meg med navn, alder og adresse. Jeg må innrømme at jeg faket telefonnummer. Gidder ikke å ha selgere på tråden i hytt og gevær. Forsøkte meg først med nr 12345678, men fikk beskjed om at det ikke var riktig utfylt. La inn ett nummer som jeg ikke fikk treff på hos 1881.no, og ble herved påmeldt konkurransen. Så nå gjenstår det bare å rydde plass i stue og soverom mens jeg venter på at Posten skal komme med hentelapper til meg. Får sette Gubben i gang med å trekke antenneledning inn på soverommet....

Får hive meg rundt nå, har visst litt mye og gjøre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar