mandag 18. mai 2009

Et lite halleluja!

Og da er det ikke Melodi Grand Prix jeg tenker på. Det begynte med et ordentlig hallejua da jeg trodde at jeg hadde funnet “kruttet” i bloggsammenheng. Men hvor lenge var Addam i paradis. Jeg blogget og publiserte. men hvor pokker var bildene mine????? Jeg hadde brukt bloggalternativet i Word og synts jo det var helt genialt. Med ABC, stor bokstav etter punktum og nesten alt det kjente fra Word. Men hvor pokker var det blitt av bildene? Det at jeg kunne pynte (eller overpynte) bloggen var jo noe av det jeg likte.

Så la jeg et ut topic i Blogger hjelpen. Fikk svar etter 4 minutter. Fikk jeg hjelp til å publisere bildene med Word? Nope! Jeg fikk anbefalt Windows Live Writer. Hadde aldri hørt om det, men gikk i gang. Det du ser på nå er resultat av dette forsøket! Har dette ABC? Å jada. Dersom jeg bruker engelsk i Australia, England eller USA eller noe slikt. Har det automatisk stor bokstav etter punkt? Ikke som jeg har funnet ut! Kan det publisere bildene mine slik jeg vil? Se det gjenstår å se.

Grunnen til at jeg ville legge ut en ny blogg var at jeg hadde noen å gratulere med dagen i dag. Min "Boa" har bursdag i dag. Og som vanlig får jeg ikke kake hos han. Om vi er uvenner? Nei, slettes iboakke! Det er bare et langstrakt land vi bor i. Sist jeg "brøt" kake med han på bursdagen hans var da han ble 30. Og på det bildet så har jeg på meg rosa BALLgenser….Ei stund siden kan man kanskje si?

Uansett kjære Boa, gratulere med dagen! Håper alt godt på denne jord vil ramme deg, og det hardt!!

 

 

Ps. Nå er jeg bare litt bekymra for hvor den forrige bloggen min er blitt av. Den vises ikke på forhåndsvisningen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar