onsdag 13. mai 2009

Gratulerer med dagen til

Ann-Hege som fyller 25 år i dag og tante si snuppe, Nemi, som fyller 3 år!

Så er det vel på sin plass og ønske "mine" '93 modeller lykke til på eksamen i disse dager, spsesielt til dem som har matte-eksamen i dag! Dette klarer dere!

Eksamen ja.... Det er jo flere som har eksamen i disse dagene. Den viktigste gruppa der er de som egentlig er mine kullinger på Lillehammer. Lykke til til dere også!
Da jeg strøk på juleeksamen så tenkte jeg at dette var greit, som man reder ligger man og så videre. Irriterte meg nok litt da jeg bare måtte avslutte praksisen, men nok en gang "skitt au". Men etter at dere begynte å legge ut hjertesukkerne deres på Facebook og MSN har jeg virkelig fått kjent på hvilken nedtur dette egentlig er! Fytti katta! Skulle kunne gått noen skritt tilbake, endret litt "atferd" og vært plaget nå SAMMEN med dere! Savner dere alle sammen i disse dager!
Noe annet som irriterer meg om dagen er at jeg har begynt å spille slikt Mafia Wars på Facebook. Det går helt på tvers av det jeg anser som ok spill, helt på tvers av det jeg har stått for tidligere. Men er jeg blitt litt hekta? Jepp! Men jeg er jo litt uskyldig i det.... Jeg ahr jobba en del nattevakter nå og begynte min negative utvikling der. Er jo greit å ha det å henge fingrene i med i de sene nattetimer (eller tidlige morgentimene). Apropos Mafia Wars, må bare stikke på en annen pc og se hvordan jeg ligger an. BRB!
Jeg tapte kampene jeg gikk inn i. Men jeg hadde satt alle pengene mine i banken, så skaden ble ikke så stor! Helsikes spill det der! Egner seg dårlig for oss som er av rasen "skal bare", og som lett kan overleve med å sitte å se maling tørke...Ikke lenge før jeg må ringe avhengighetstelefonen....
Det har vært noen dager siden jeg blogget sist. Har jo jobba endel, spilt endel, men også jobbet med slektsforskningen min. Har etablert meg på et online slektsnett http://www.sandmoens.myheritage.com. Er litt moro å pusle med dette og det er utrolig hvor fort tiden går! Dette er et lukket samfunn, men den enkelte er velkommen til å søke medlemsskap! Jeg har et database på ca 1870 navn nå og mer vil komme etterhvert.
Ha en fin dag!

PS Er vel på tide å planlegge litt for 17.mai snart....Er ikke bare bare å vite hva man vil grille...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar